Tacksam till livet.

Jag har haft den bästa och mest lärorika sommaren någonsin. Jag har lärt mig så oerhört mycket, jag har träffat så mycket olika människor, jag har mött olika kulturer, jag har mött ledsna människor, glada och tacksamma, jag har hört många livshistorier, jag har skapat fina relationer, jag har lyssnat, tagit in, bearbetat, funnits där. jag har fått mycket tillbaka. trots den finaste sommaren gällande väder så har jag inte varit ledsen för det. för varje dag jag har tagit mig till jobbet, sett nya saker, sett förändringar har varit mycket bättre. 
 
nu har jag i princip gått min sista dag på vårdcentralen men har redan fått två extra pass. och min gamla arbetsplats ringde idag och jag är inte sen till att säga nej till jobb ikväll hos mina gamlingar. trots att jag max kommer få en veckas ledigt innan skolan börjar så gör det mig faktiskt ingenting.
 
Jag är så lycklig för den familj jag har, mina nära och kära, mina underbara vänner, världens bästa sambo. jag kan inte bli mer lycklig och tacksam till livet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0