stress

jag är så stressad så senaste veckan har jag haft konstiga hjärtklappningar. behöver vila, behöver lugn, behöver kunna slappna av men det är omöjligt i denna kursen att ens ta en halv dag "ledigt" detta har alltså resulterat i hjärtklappningar o sömnstörningar. usch hoppas inte detta blir värre!

som tur är, vilket också är lite stresspåverkande just nu är att på torsdag så åker vi till turkiet så det är en del som ska fixas till dess + en hel del till skolan och att jobba in mig lite! puh. men denna semestern kommer verkligen välbehövligt o jag ska försöka njuta till tusen av värme o sol. sen att mina böcker också får följa med är ju en annan femma, det kanske är roligare o mindre stressande i en annan miljö? återstår att se!

dags att återgå till böckerna! sedan läggdags! upp i tid imon o gå till gymmet med bff (träningen är viktig, för att fokusera på nåt annat och på mig själv, för att få energi) därefter övning av egen lektion med A och sen hem o plugga mer för att sedan återvända till gymmet igen! det var min morgondag i ett svep!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0