Fullt upp

Mitt liv är stressigt och det är mycket som händer, jag har mycket å göra. Ingen lugn stund alls.

För det första är det otroligt mycket pluggande nu, human biomedicin är som de säger och som jag håller med om en tung kurs. Det är mycket svåra begrepp enda in på molekylnivå, massa kemi, atomer och joner och hitan och ditan.

Mitt i allt så är det flytt på gång, jag och min underbara pojkvän flyttar ihop nästa vecka till en otroligt fin lägenhet mitt i centrum i stan. Så upptill plugget är det mycket som ska inhandlas, det ska målas stolar och det ska köpas soffa osv osv men det tycker jag bara är så
Sjukt kul! Jag menar Hur kul är det inte att bygga ett hem där man ska leva och trivas, precis så som man vill ha det? Men sen byggdes ju inte rom på en dag vilket inte ett hem heller gör så det kommer ta en stund innan vi får det precis så som vi vill ha det! Men jag är
Excited och det bubblar i mig så mycket jag längtar!!

Att få leva ihop med den man älskar, veta att man alltid kommer somna ihop. Så underbart!

Nu ska en stressad men otroligt lycklig tjej sova så hon klarar duggan imorgon! Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0