I've found my prince

min helg har gått hur fort som helst, har haft en lugn men otroligt mysig helg. Min man kom i fredags kväll och vi mös tills det var dags att gå och lägga sig runt 11-tiden då jag skulle upp vid 6 på lördagen. jobbade lördagmorgon fram till 12 sen kom jag hem till min man och vi mös och bakade och hade det supermysigt som vanligt. idag har vi legat ute lite i solen, lagat lite mat och sedan var det dags för honom att åka hem igen. helgerna går alldeles för fort och tiden går så fort när vi är tillsammans, så vi har bara tillbringat helgen med varandra max 1cm ifrån varandra. jag stormtrivs med min älskling och min kärlek till honom är otroligt stor. jag har hittat min prins och jag älskar honom över hela mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: Carro

Aaaaw så underbart!

2012-05-20 @ 22:45:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0