Har åkt på en hejdundrande förkylning , ögonen svider och jag nyser varannan minut! Har varit hemma från jobbet idag och för tillfället ser det ut som att jag får bli hemma imon med då jag är helt slut!

Har åkt på en hejdundrande förkylning , ögonen svider och jag nyser varannan minut! Har varit hemma från jobbet idag och för tillfället ser det ut som att jag får bli hemma imon med då jag är helt slut!

Till frukost gjorde jag en god chokladgröt (havregryn, mjölk, kakao, mosad banan och lite vanillinsocker) Supergott!! Men lyxigt och endast något jag tycker man ska äta på helgen eller som nu när man är sjuk!

Resten av kvällen blir bara att kurera och hoppas på att bli frisk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0