viloläge

Är fortfarande sjuk, vilket suger, är hemma från jobbet idag för att bli frisk. det gäller att lyssna på sin kropp för att orka med framöver. jag jobbar nämligen sedan både ons-tors och sen hela helgen med dubbelt pass osv. så det är bäst att bli frisk så man kan jobba sen. 
 
igår hämtade jag mitt hjärta och körde hem honom från hans lilla campinghelg. väl hemma hos mitt andrahem så var det grillning och kubbspelande vilket var supermysigt! men det blev tidig hemfärd pga jag skulle ju jobbat idag. 
 
idag blir det alltså soffläge och vilavilavila som gäller för att få bort det lilla bassiluskspöke som härjar i mig!
 
denna fantastiska underbara filur är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0