tillbakablick på min praktik i Danmark

var som sagt tre veckor i danmark på spahotellet comwell borupgaard, där vi jobbade från morgon till kväll med olika behandlingar, precis som om vi var anställda där. det var tufft men jag lärde mig så otroligt mycket!!
jag bodde tillsammans med 2 andra tjejer från klassen i ett hotellrum under dessa veckorna. vi hade fri tillgång till gym och bad, så varje kväll bubblade vi nere på spat. underbart var det!
om ni vill läsa om min tid i DK, så finns det en hel kategori som heter "praktik DK"




jobbarkläder

bubbla

basta

god mat

en hel del pluggning inför certifieringsprov


Kommentarer
Postat av: Dahlbergarn

Jag och mamma var där för ett litet tag sen och utnyttjade mitt presentkort :D Jättemysigt var det där!

2012-01-19 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0