myspåmys

Har verkligen haft en superfin helg, med goda vänner och underbart sällskap fram tills idag! Fredags utgång med fina vänner, Lördags chill och badtunna med fler underbara vänner. söndag filmkväll med MR och I, krängande av massa gottit och bara mysande! MR har varit hos mig hela helgen och det har varit helt underbart, han åkte hem idag efter jag slutat jobba ( kul för honom o ligga här hemma själv..not)  efter det har jag bara legat utslagen i soffan och halvsovit. imorgon jobbar jag kväll, sen är jag ledig resten av veckan och det bjuds på massa roligheter!

LOVE



jag o fina kusin i Thailand


Kommentarer
Postat av: c

hahaha men guuud så snyggt!! ;-)

2012-01-18 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0