Biljetterna hämtade

Om 18 dagar (7februari) börjar mitt och min vän I:s äventyr! vi kommer att flyga ner till Kuala Lumpur i Malaysia med 3 dagars bokat hotell, därefter kommer vi backpacka oss uppåt Thailand, hitta hotell, vad vi ska göra, vart vi ska ta oss osv på vägen och avsluta i Bangkok den 21mars där vi har bokat hotell de 3 sista nätterna! detta kommer bli ett äventyr och det kommer bli så himla kul och även lärorikt! Jag ser fram emot detta så sjukt mycket och detta är något jag alltid ha velat göra, ge mig ut i världen och upptäcka. få nya intryck. Idag hämtade vi ut våra biljetter och det känns helt overkligt. vi firade såklart med en sockerbulle och lite kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0