Återfukta

Nu i vintertider och även på sommaren när man vistas i solen så är det lätt att man blir torr och jag har blivit supertorr nu efter Thailand men försöker återfukta så gott jag kan! Så förutom Elizabeth Ardens 8hour till ansikte, läppar och händer så använder jag mig bl.a. Av denna oljan från spalosophy vilket är
Comwells egna märke, har jobbat med deras serie sen den var helt ny på marknaden (använt på kunder och mig själv ) och jag tycker de är bra!! Oljan har jag använt supermycket! Å just nu säger det sluuuurp på min kropp!

tipstips : ÅTERFUKTA! Så slipper ni den torra kliande huden!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag behöver! haha

2012-01-05 @ 08:39:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0