snart helg

Har jobbat varje dag sedan i söndags men var ledig idag så igårkväll efter jobbet så begav jag mig hem till Mr och mös med film och glass och frukt, mumma! var dock supertrött så somnade ifrån stackarn. idag har jag varit och lunchat och fikat med en underbar vän till mig, awesome! sen hämtade mr mig igen och vi begav oss hem till honom en stund därefter körde jag hem. har precis tagit mig en dusch och ska sova nu för imorgon är det jobb igen 7-16, sen är det helg och min sista helg i sverige på 6 veckor. den ska spenderas med, mr, underbara vänner och familj.


hej fräknar, snart får ni titta fram igen


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhååå, är det sista helgen!? Och jag vågar inte köra med min bil.. han på verkstan sa att avgassystemet är helt sönderrostat :(

2012-02-03 @ 08:25:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0