My day

Jag sov ut idag pga att jag inte sov så värst mycket inatt dels för vädret,( det åskade o regnade så det piskade mot rutan ) men också för att jag har gått o blivit förbaskat förkyld! Usch! Jag sov i varje fall ut mina förlorade timmar och åkte sedan till frisören men no plans vad jag skulle göra med mitt hår men efter lite planerande ihop så blev håret en page o färgen blev blonda slingor och en del kopparfärgade! Kul med en förändring mitt hår var verkligen supertrist trots att jag gråter lite inombords för det hade blivit långt. Meeeen håret växer ju ut igen ju om jag vill att det ska bli långt ! Superduktig frisör! Supernöjd!

Nästan direkt efter att jag kommit hem
Så åkte jag vidare till dansträningen o körde på trots min förkylning, är så trött på att när jag väl börjat träna så åker jag på nån slags förkylning som gör så att kroppen vill vila men det vill inte huvudet, så tvinga på o det gick suveränt!

Nu är det läggdags o försöka sova bort förkylningen! Nattinatti sweeties!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du blev så fiin!

Vem var du hos? :)

2011-10-20 @ 07:46:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0