kaluffstid

min dag har bestått utav - tvättning, träning och bokat klipptid. ska äntligen åka till frisören o fixa kaluffsen, den är katastrof nu! så imorgon så ska jag klippa och färga håret, hur det blir vet jag inte, antingen fegar jag eller så kör jag beroende på vad frisören tycker. btw så har alla mina bilder från datorn försvunnit inklusive mitt CV + annat som var viktigt för mig. sjukt surt. men pappa säger att han kanske kan gräva fram de så det får vi hoppas.
nu ska jag fortsätta kolla på "house" som jag förövrigt redan sett. trodde inte det var repriser som gick nu ju.
Ha en trevlig kväll söta ni!




underbar regnbåge innan idag


Kommentarer
Postat av: Carro

nemen fan vad segt!! hoppas det går att få fram! :S

2011-10-18 @ 22:46:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0