grymt

jag är ledsen att jag uppdaterar så sällan, men jag har fullt upp med jobb, ta hand om lilla Leo, träffa fina vänner, träna osv.  jag mår grymt bra och har haft en kanonhelg! i fredags jobbade jag kvällen sen kom min vän I hit och vi bara chillade osv sen åkte vi hem till henne och i lördags så var vi på wapnö julmarknad med 2 andra goa filurer, lallade omkring där och käkade osv. mysigt!! på kvällen var det grym förfest och mindre grym utgång men den blev bra ändå. en sak är säker, det händer alltid något och det finns så himla konstiga människor på denna jord. idag har jag vilat såklart men även jobbat kvällen. Imorgon ska jag besöka tandläkaren för o se hur mina tänder mår, hoppas på att de är hela o fina!

hoppas ni har haft en grym tid när jag varit borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0