Plus till hallandstrafiken

satte mig på bussen som vanligt in till stan, halvägs in, hoppar en kvinna på, som vägrar betala och låtsas att hon inte kan svenska språket vilket hon kunde. detta hade visst hänt ett antal gånger, men i vilket fall som helst så fick busschauffören ringa efter hjälp men vi på bussen blev så förbannade så några gick till henne och skällde på henne tills hon gick ut. detta resulterade i att bussen blev sen och jag som hade övergång till en buss tänkte att jaja det är kört, jag får vänta till nästa buss går. men busschauffören var supersnäll och erbjöd sig köra bussen dit jag bor. HUR SNÄLLT?? så jag slapp vänta på bussen och har nu fått upp ögonen lite mer för HLT, att det inte bara är tråkiga, sura, människor som hatar sitt jobb som jobbar där.


bild lånad : google.se

Kommentarer
Postat av: maria lundgren

Hej Alexandra,



Mitt namn är Maria Lundgren och arbetar som affärsutvecklare på Arriva. Hallandstrafiken är våra huvudmän. De skcikade detat inlägg du skrev om Hallandstrafiken och våra förare. Vi blev jätte glada för ditt inlägg och våra förare tycker det är så kul att få positiva kommentarer från resenärer. Ofta får de bara höra allt negativt. vi skulle jätte gärna vilja veta vilken dag och tid, samt linje det var så vi kan se vem det var och upmärksamma denne person lite extra! tack så mkt!

mvh Maria

2011-05-25 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0