Maj

åå nu har vi gått in på Maj månad och jag är så jäkla taggad för studenten nu, vi sitter o snackar om det i skolan och vi planerar o det känns som det inte är långt kvar nu vilket det inte heller är, det pirrar lite i magen varje gång man tänker på det. min hjärna har faktiskt redan gått ut skolan lite. det känns så. haha men det är bara o hålla ut nu de sista veckorna och bara köra på o prestera bra! sitter för tillfället i lägenheten, pluggar till pedikyrprov imon, äter en kanelbulle mellan svängarna och undrar vad jag ska äta ikväll.. mina damer och herrar, jag uppdaterar dåligt, men det är såhär det är och såhär det säkert blir en del nu fram till sommaren.  här kommer iallafall en dagens :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0