vart håller världen på att ta vägen?

nu har jag tagit mig an en skoldag, med religion, naturkunskap/samhälle och 2h dans! dansen var rolig, men jobbig för min förkylning! nu har jag tagit mig hem till landet och sitter i soffan och följer händelserna i japan som är hemskt, vart är världen på väg? det gör mig orolig när världen håller på såhär. vad vill den visa oss? jag lägger en tanke till de som har nära och kära som är drabbade!

ikväll blir det god mat och bara vilning står på schemat. kanske ska ta mig an lite plugg, bland annat en dansuppgift som ska in + religionsuppgift. kanske lika bra att ta tag i det? har ju faktiskt en hel del att göra de kommande veckorna innan jag har praktik.




Kommentarer
Postat av: Carro

åååh min sötnos på bild!

2011-03-12 @ 10:44:00
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0