usch för snö o slask

jag gjorde klart både religion och dansuppgift igårkväll, hur skönt? gott o ha det gjort så slipper jag greja med det i veckan sen! i veckan har jag ändå detta att göra:
- skriva på PA
- skriva vård & omsorgsarbete
- göra en plansch till religionen
- göra ett minipass till spinning.
med mera.

sov ut idag och har sedan varit och köpt present till min kusin som fyllde 18 igår, så jag o min andra kusin tar bilen in ikväll för att fira henne! trevans trevans, får bara hoppas vägarna bättrar till sig innan vi kör. det har ju kommit en massa snö som har slaskat till vägarna. usch. jag som trodde det var påväg att bli vår, kolla bara hur det såg ut häromkvällen utanför fönstret i lägenheten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0