krax krax

jag mår bättre idag, men jag kraxar lite när jag pratar, haha. fixat min praktikplats har jag gjort idag, fick lite panik när vi ska ha med nummerna på måndag till lärarn.. då jag försökt få tag i praktikplatsen innan och de inte svarat så tänkte jag ringa på måndag för min röst är ju inte den bästa som sagt men jag blev tvungen o göra det iallafall efter 30min harkling och drickande haha! men det gick bra! nu ska jag vila mig och se vart dagen och kvällen tar vägen!



Greece i love you, jag vill till Greklandet


Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att du fick tag på dem o kunde prata ändå! Lite jobbigt!

KRYA!

2011-03-04 @ 12:42:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0