utstädning och mys

utstädning av lägenheten igår, puh, nu är det klart! dock är det en hel del som ska packas upp här hemma nu och ställas iordning, bland annat alla mina kläder som ska proppas in i garderoben. har ingen plats. jag har en säng som ska bytas ut här hemma o 2 som ska ställas bort. jag har massa massa andra saker som ska göras och jag ska börja på det nu idag.

min älskling hjälpte till igår (guld värt). o efter städningen följde han med hem, käkade gott, och ännu mer gott. mös till filmen "the kings speech" som förövrigt var väldigt bra. var supertrött efter dagen så somnade så gott jämte världens finaste pojkvän sen. nu har han tagit sig hem igen, för honom börjar jobb imorgon och för mig en veckas ledighet. tajmat? nej. men sånt är livet!

dags och sätta igång nu innan jag somnar här i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0