det allra sista

När man tror att allt plugg är slut forever så fick jag igår en komplettering i religion för att få MVG i betyg så det är klart jag ska göra det, men guuud vad segt det är o jag orkar verkligen inte. gräva 5000meter ner i en uppgift är såå jäkla segt.. men men jag har ett par dagar på mig att göra klart den så det ska jag nog fixa.

idag har jag förövrigt varit på delegeringsutbildning för att få dela ut medicin i sommar till the oldies. så nu är det gjort. ikväll blir det grille med la familia och bara ta det lugnt. kanske fortsätta på religionen.


bild från balen


Kommentarer
Postat av: modeller & mode

oj vad fin du var i håret!

2011-06-03 @ 14:59:28
URL: http://obsessedofmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0