braaaainfreeeeze

idag har det varit jobb från 7-16.15 å sen har jag varit hemma o tagit det lugnt, eller lugnt o lugnt, jag har städat, plockat in ved och tänt i pannan så jag kan duscha i varmvatten vilket jag inte gjorde igår. brainfreeeeze. jag har tvättat och nu väntar jag på lite härligt sällskap, det blir pizza och pajhäng! kuuul, man får förgylla vardagen lite och särskilt när det är sommar. imorgon har jag ett delat pass och sen går jag på 2 dagars ledighet.
nu ska jag förbereda lite, plocka fram lite och ladda kaffet.


såhär ser jag ut ikväll har på mig den kortarmade skjortan från H&M med den snygga ryggen


Kommentarer
Postat av: Sarah Svensson

Så söt du är, och mycket fin skjorta!

Ny header också? Najs! :D

2011-07-24 @ 14:27:42
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/
Postat av: Carro

Den är skiiitfin! vill med ha!

2011-07-24 @ 14:48:32
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0