surt!

jag ville verkligen inte gå upp idag, jag var såå tröttt men pallrade mig iallafall upp, gjorde mig iordning lite och fick väldigt bråttom, med tandborsten i munnen gjorde jag lite frulle som jag packade ner i väskan tillsammans med massa träningskläder o traskade till bussen, väl framme vid bussen så är den såklart sen ca 10-15 min så där sitter jag och har stressat mig dit. bussen kommer iallafall och jag kommer till skolan, går ner till spat där vår nya kurs manikyr & pedikyr ska börja som jag hade sett fram emot, i trappan hör jag " gå hem igen " tusan så har min lärare haft migrän hela natten så hon kom inte och denna läraren skulle vi haft hela dagen så det var surt när jag hade stressat mig dit! men men vi flyttade fram en lektion från fredag eftermiddagen till idag så det var ju positivt iallafall!

jag passade på att sova ett par timmar när jag kom hem och har sen pluggat lite, jag går verkligen inte i många knop, sjukt trött!

imorn Ska jag förmodligen dansa :)


Kommentarer
Postat av: Carro

haha typiskt att du stressade så

2011-01-11 @ 18:59:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0