nu är jag 19!

har haft en fin helg, i lördags var faster m.fam på besök och vi käkade god mat och kollade lite på resor. på söndagen var det min födelsedag så jag och min pojkvän fick frukost på sängen o familjen kom in och sjöng för mig. jag fick mig en Iphone som jag förövrigt lekt rätt mycket med, därav dålig update, man verkar inte kunna blogga via den. bara genom mms eller något sånt. fick även en jetset-klocka av min pojke som jag verkligen behövde då min klocka precis gått sönder. sjukt snygg är den iallafall! sen fick jag ett kanonfint armband av sis som jag premiäranvände idag! idag har det varit en lång dag i skolan, är riktigt trött men ska snart gå ner och tvätta lite mer kläder sen måste jag gå och handla. full rulle.
vi hörs!


förra året firade jag min födelsedag ute på en lokalfest där de när klockan slog 0.00 sjöng för mig! och sedan gick jag min första lilla runda på krogen som dock inte varade så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0