Mysig helg!

ojojoj dålig uppdatering!!
har haft en fantastisk helg hos min älskling och hans familj, mitt hjärta fyllde år så det firades såklart med hans släkt med god mat m.m igår tog vi det bara lugnt och på kvällen käkade vi med hans mormor och morfar mysigt!. idag har jag haft heldag i skolan och efter det gick jag på ett spinningpass, skönt! imorgon har vi manikyr o pedikyr hela dagen och efter det tänkte jag gå på ett nytt pass med dans! kuuul! sjukt härligt att träna! nu ska jag göra mig lite kyckling och bakad potatis! mymma!
Love/A


mitt älskade hjärta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härlig helg du haft!

Och kul med danspass! :)

2011-01-17 @ 23:05:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0