utbildningsdjungeln

och än en gång så sätter jag mig ner för att kolla på utbildningar om vad jag ska bli när jag bli stor och ännu en gång så lägger jag ner tittandet för jag har hamnat i någon sorts djungel och det finns inget som faller mig i smaken, detta är det jobbigaste ever! det är ca 2 månader kvar tills jag måste bestämma mig om jag vill gå högskola och vad jag ska gå. jag blir rädd, jag vill inte! jag vill inte göra något, det finns inget som faller mig i smaken. jag vill bara bli rik...

är det någon som har någon idé ? hur gjorde ni? någon hemsida? hjälp!



Kommentarer
Postat av: Carro

vem vill inte bli rik :P

2011-02-24 @ 22:14:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0