stressad över min framtid

åå vad dålig jag är på att uppdatera, men sitter inte så mycket framför datorn, sitter mest med min Iphone om ens det och det är så dåligt att man inte kan uppdatera på blogg.se via den! sugit! men men nu är jag här igen, jag är ledig och har sovit länge, har en hel del att ta tag i, så får väl sätta igång med det nu, har bla. prov imorgon i samhälle så det är plugg som gäller! är även riktigt stressad över min framtid och hela våren nu, allt som ska göras, jag ska beställa min balklänning, boka frisör, köpa studentklänning, ja you name it, det är mycket mycket mer. mest av allt oroar jag mig för vad jag ska göra efter studenten.. plugg? vad ska jag plugga isåfall? jobb? vart ska jag jobba?? förslag? ge mig!


detta är gårdagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sök på massa ålderdomshem!!

2011-02-02 @ 16:52:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0