stannade hemma idag

jag stannade hemma från skolan idag, halsen ömmade och jag behövde vila för att jag ska bli bättre, hinner som sagt inte vara sjuk. studentfest på onsdag och spinningutbildning i helgen = no time to be sick.

jag har gjort ungefär ingenting idag, även fast jag behövt göra det, jag har letat recept och skrivit inköpslista så ska strax gå och handla. ikväll hade jag tänkt och göra en tacosoppa med ostfrallor till (så måste börja baka snart om jag ska bli klar idag)

ska väcka min man som somnat så han kan följa med mig och handla (bära kassarna) hihi

bild från förra studentfesten - crazy christmas, här ser ni julegrisen, jesus, jesus vise man och jesus mamma maria.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, snygga ni var! Ni lär bli lika snygga denna gången! Hoppas du blir frisk!! Jag har iaf inte fått ditt halsont ÄN! haha.



Låter sjukt gott med tacosoppa o ostfrallor. du får lägga ut recept sen om det blev gott! =)

2011-02-07 @ 21:06:32
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0