ingen uppdatering

har uppdaterat...INGENTING... denna veckan. orsaken är att mitt internet på datorn inte har fungerat av någon konstig anledning som pappa ska ta reda på och det går ju inte blogga via Iphone till blogg.se vilket suger väldigt hårt. men jag har haft en vecka med skola såklart, nu i helgen har jag varit hos min pojkvän då hans mamma fyllde år så det har firats med trerätters. och jag o hjärtat har myst med promenix på stranden m.m  i fredags var jag på välgörenhetskonsert för två av mina vänner som ska åka till afrika och volontärarbeta så de hade grejat till en konsert med lite olika uppträdande. kul! nu är det lov för min del och den ska spenderas med  syster, pojkvän, vänner och kusiner inte alla på samma gång dock haha ;)



två bilder från vår promenix på stranden
sickan på bilden lille voffen. o söta molly var också med


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder, sötevovve! =)

2011-02-20 @ 20:21:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan blogga från iphonen =) Du går in på blogg.see på safari och loggar in som vanlig och skriver rubrik. Sen när du ska skriva inlägget tar på html och skriver allt där och sen uppdatera så funkar det :D

2011-02-20 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0