efterätter och pengar

har rensat bland mina nagelgrejer och grejat lite, städat bort mina kläder från golvet, gjort chokladmousse, egengjord. ätit plankstek, varit och handlat, gjort co-co-glass till morgondagens efterrätt. ska massera mami och äta upp chokladmoussen. belöningen för massagen är pengar till shopping imorgon, för då drar vi till väla och shoppelishoppar lite. får väl ropa hit mami och ta väl betalt för massagen ikväll, jag är dyr just idag för plånboken skriker efter pengar. mohahah. (jag är annars gratis för familjen) ´


detta är morgondagens efterätt
mmmm så gott.
bilden är tagen på recept.nu


Kommentarer
Postat av: Carro

oj, det däääär längtar jag efter till imon! Vad jag har att se fram emot! haha :P om det är till familjen :S

Gjorde du chokladmousse efter mitt recept? :D

Fasen att jag missade plankstek idag! haha.



MASSA MATPRAT! haha

Kul det ska bli imon iaf! :D

2011-02-25 @ 22:00:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0