jobb o sånt där vuxet

När man i planeringen har 1 dag kvar att jobba så kanske man ska kolla efter annat? det låter väl rätt vettigt? jag har alltså suttit här framför skärmen och bläddrat igenom 4058548 jobb på arbetsförmedlingen och jag nappar fasen knappt för något! åå jag suger på att bli vuxen... saker ploppar upp i hjärnan "ska jag ta chansen?" "vågar jag?" kommer jag klara mig?" hade det passat mig?" "kan jag söka det nu?" ska jag plugga sen så går det inte nu" ååå hur jobbigt.. nae nu går jag o lägger mig o börjar om på nytt imorgon. jobb 13.15-21.15 först o främst. seen är jag lite a to the rbetslös


Alexandra nu får du ta dig ur dedär ungdomsskalet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0