I.D - smink

förstår inte varför det är så trögt att gå upp på morgonen egentligen?

idag fick jag höra när jag sa :
- jag orkaar inte gå upp, måste jag?
då sa min man:
-men älskling, det är inte semester ännu...
nae iochförsig men på lördag så!

förövrigt har dagen bestått utav ett möte med rektor o hela faderallaruttan med hela klassen, mja det gick väl rätt okej, men är fortfarande rätt pissed, men det går tydligen inte göra så mycket åt, så det är väl bara att bita ihop..
efter lunch blev det iallafall att börja med sminkning, vi använder oss utav I.D -smink, jag började sminka C och jag tycker det blev riktigt bra, naturligt och snyggt, synd jag inte hade någon bild!! därefter så blev jag sminkad av henne och det blev bra det med, lika sminkning, naturligt är snyggt!

en körlektion hanns tryckas in med innan jag var hemma här och tvättar, städar och grunnar över allt, är nervös inför morgondagen men hoppas att allt kommer gå bra, fick tips av min bror och hoppas på pepping ikväll av min man och hans kompis som ska hit och kolla på fotboll.

såg visst att det var ett berg av disk, får väl diska upp det med..


Kommentarer
Postat av: Carro

vad hade ni möte med rektorn om? :S



LYCKA TILL IMORGON! <3

2010-09-07 @ 20:16:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag har dom id-produkterna typ, men dom är inte så värst bra faktiskt.. bara dyra!^^

2010-09-07 @ 21:31:45
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0