Grekland var underbart

vi hade en helt fantastisk vecka på ön Ios i Greklands ö-värld, visserligen var det lågsäsong vilket  betyder att det inte var så mycket folk på ön, men gud så skönt det var ändå, vi var nästan ensamma på stränderna och vid poolen, det var varmt,  fint väder varje dag! det var en riktig slappvecka vilket verkligen behövdes då jag kände att jag inte var utvilad från i somras. rekomenderar verkligen ön Ios, på sommaren verkar det vara ett riktigt hålligångställe om man är ute efter en festsemester!

kom hem igårkväll och har idag röstat för första gången, jag har ätit kött och potatis vilket var riktigt gott efter pommesdieten i grekland. och med det kan jag också säga att det ska tränas bort då vi fått gymkort fram till december på FORM, sen har vi chans att ta licens i antingen spinning, core eller step, bra va? vi fick vad vi var ute efter! detta har varit ett riktigt krig i skolan pga det! men nu äntligen! woho!

väntar på mitt hjärta och ska strax duscha imon är det tillbaka till skolan igen..

P.s det är kallt i sverige!!





Tack mitt hjärta och mina fina vänner för en helt AMAZING vecka!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder!

2010-09-19 @ 22:03:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0