Mary Kay

min dag såg ut såhär igår:

  • sovmorgon
  • 1 lektion
  • fika med K
  • buss till K med henne och J
  • fika kladdmuffins - mumma!
  • mary kay, en tjej kom och berättade och hade en liten kväll för oss om produkter från mary kay, vi fick prova på en massa olika, både handscrub och handcreme, massa olika produkter för ansiktet, bland annat en sjukt bra peeling! därefter så fick vi även sminka oss. väldigt trevligt och väldigt bra! min plånka förlorade 1300:- på 5 olika produkter, en läppmask/peeling och ett läppcerat, en ögoncreme för blåhet under ögonen, ansiktspeelingen och ett lugnande serum. vi fick möjlighet att komma ner till ängelholm nu framöver och få info om företaget om man vill jobba som försäljare där och jag ska även ha en sånhär kväll hemma hos mig. ska bli skoj!
  • tog bussen hem till landet
  • somnade


idag har jag sovit ut, letat upp en outfit till studentfesten och bara lallat omkring här hemma. skönt är det!

ögoncremen, läppceratet och läppmasken


Kommentarer
Postat av: Carro

oj, kul! kostade det nånting? säger de vad man har för hudtyp o sånt eller?

2010-10-02 @ 17:27:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0