höstmys

tristess, sitter hemma med mensvärk, faster m.fam kommer snart hit o fikar, det gillar vi! 
imorgon är det söndag igen och snart ny vecka, det är också ny månad oktober, det är höst ute och det är så himla mysigt, särskilt här hemma, alla löven färgas, de blåser ner, det är kallt o mysigt, man kurar in sig under en filt framför tvn och snart kan man börja elda i öppna spisen.. åå så mysigt! om 3 månader har det både varit julafton och vi har firat in ett nytt år 2011, ett halvår efter nyår tar jag studenten, vilket år det kommer bli! längtar!

imorgon är en fin dag, 8 månader med världens finaste pojkvän 


syns det att jag är en liten pygmé jämfört med min långekarl? jag tar tag i nacken på honom och drar ner honom, hihi, men ack så skönt det är med en stor famn att ty sig till. stort hjärta


Kommentarer
Postat av: Carro

åhåå, fina ni! Härligt det ser ut där! Grattis =)

2010-10-03 @ 11:27:33
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0