sock- och troslös

jag lagar mat och tvättar tvätt.
det är jobbigt när man inte har några sockar eller trosor kvar i lådan,
då är det liksom dax.

jag hinner skära mitt pekfinger så man kan dela på skåran. det gör ont.
jag hinner slå i lilltån så jag tror han ska flyga av.
jag hinner få stekfett rakt upp i fejjan så det bränner till.
jag hinner fälla en tår för jag sjunger så dåligt.
fan jag är trött och har no control.

jag ska bänka mig framför bonde söker fru ikväll bannemej.
jag är så jävla sugen på lussebullar.
baka i helgen ajemen.


men vafan, rock on.




Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha, inte lätt alltid! :D staackarsliiiten! :P

har typ 2par sockar kvar nu med så måste fasen boka tvättid, får typ börja använda dem fler än 1dag nu. hahhaa

2010-11-17 @ 21:07:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0