sista november 2010

snart är det bara 1 månad kvar på 2010, närmre bestämt imorgon, sjukt, tiden går så himla fort, snart är jag gammal o rutten o går med rullator. uschanamaej. jaja nu ska vi inte tänka så. till verkligheten igen. idag har jag bara lyssnat på redovisningar om allt från make-up, utvandring till immunförsvaret och stress. jag själv hade redovisning om kroppsvätskor som sagt.  det gick som det gick, jag är ju en liten filur o pratar bort o flinar lite.= nervössyndrom. haha.

jag impulsbokade tvättstugan när jag kom hem så har tvättat iallafall 2 tvättar och har mer tvättid på torsdag så då ska resten tvättas. hela sovrumsgolvet är liksom helt täckt med högar och sängkläderna är i torken, hoppas verkligen de blir torra annars får vi sova utan inatt haha! lurigt.

imorgon tänker jag köra 2 pass på gymmet, ett på morgonen innan skolan och ett efter skolan blir nog lite zumba!
gör mig lite mat för tillfället och ska kolla lite på tv o vänta på min man.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

grymt, tänkte jag skulle hänga med någon gång på nåt pass om det går??

2010-11-30 @ 20:07:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0