hej mitt vinterland

jag har tagit mig hem till ett vinterland, fybubblan vilken skillnad det är på 5mil inåt landet, mycket mer snö här än inne i stan. men det är mysigt! får hoppas det ligger till jul nu bara, sen kan det försvinna. för har inte lust med ett halvårs snö som förra året.

har ätit för mycket lasagne och kollar nu på idol. har kört ner brorsan till en vän och halkat upp för en backe med bilen, höhö. ska hämta mitt hjärta ikväll hos en vän ska även köra hem min kusins pojkvän som också befinner sig där. men jag får köra sakta så jag inte trillar i diket det vore ju synd.


vår fina halvårsdag i somras , jag och min bästa vän, pojkvän, kärlek!


Kommentarer
Postat av: Carro

ja det vore ju synd :D haha. :(

2010-11-26 @ 23:07:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0