hej hopp vad tiden går.

denna veckan har gått så sjukt fort, imorgon är det fredag.
har hunnit med att börja på projektarbetet rätt bra nu iallafall.
har gjort ett arbete klart med en vän. kanon!
har tyvärr inte blivit någon träning pga att mina kläder befinner sig på annan ort.
nästa vecka blir det såklart det dubbla!
har hunnit med att vara med på öppet hus i skolan o käkat pizza och bullar.
ikväll har jag o hjärtat gått en runda på stan, lagat mat, gosat i soffan och jag ska snart krypa ner jämte han.
världens lyckligaste flickvän.
imorgon skall jag till tingsrätten och kolla på en rättegång med samhälle i skolan.
jag ska också ta mig hem för att leva på landet en helg. love it!!


idagen bar jag detta på min kropp
en skjorta från lager157
ett par jeans av märket acne.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, ska du köraDUBBLA då? :P gööött ös!

2010-11-26 @ 13:45:41
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0