tjingelingalingling

tänkte hinna blogga innan jag åker hem, har gjort klart mina engelskaarbeten som jag legat efter med idag på morgonen, jag sjukanmälde mig pga att jag har vad jag tror en svullen körtel i ljumsken, gör ont när jag går. inte okej,skulle springa på idrotten imorse men det går ju inte så bra när man har ont, så ska hem och till vårdcentralen så de kan kolla vad det är, var meningen att jag skulle följa med hjärtat på fest ikväll men det blir visst ingenting med det istället ska jag hem till familjen som jag saknar, har nämligen inte varit hemma en helg på jättelänge! ska även försöka göra klart lite arbeten och ett tal som jag ska hålla i svenskaB, får se hur det blir med det men jag hoppas på att bli klar, så jag kan ta det lugnt på veckorna istället och göra det jag ska, måste ju sätta igång rejält med körkortet nu ju!

måste även berätta om gårdagen när älskling skjutsade mig på cykel, så såg vi polisen först lite längre bort, så cyklar vi genom stan så kommer de igen, då hoppar jag av för jag vet att man inte få skjutsa, så kör de bara förbi, sen går vi vidare och en bra bit längre bort så hoppar jag på igen, och tror ni inte att polisen kommer efter igen då? jag hoppar självklart av men de stannar oss och säger "det är andra gången vi ser er det är 500kr i böter var för båda" oh no tänkte vi, men vi hade lite tur så de släppte oss iallafall. gott!


ne nu får jag dra mig mot bussen, och shit det blev ett ganska långt inlägg, cred till er som orkade läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0