sunshine baby

jag skriver nationellt i svenskaB från 8.15-10.30 en uppsats om skilsmässa, jag hann skriva 10 sidor, om jag är nöjd det kan jag inte riktigt svara på. vi sitter i solen en stund, käkar lunch och gör ett muntligt nationellt i engelskaB det svåraste jag varit med om jag förstod inte ens mig själv, J förstod mig inte heller.

vi tar cyklen till sture och börjar se en modevisning men får snabbt gå ut därifrån då jag glömt att min inneboende kom med tåget och jag behövde hämta nyckeln av min man. pussar. och hemfärd. nu sitter jag o pluggar eller inte just nu men precis innan och nu efter ska jag, företagsekonomin som jag skjöt upp så gott från förra veckan. förstår fortfarade inte.. men jag hoppas på ett G.

imorgon beger jag mig hemåt förhoppningsvis med min man, o hälsar på en sväng o hämtar dryck inför helgen.
nu väntar boken igen..

måste bara säga, hujedamej vilket härligt väder det är idag!!fortsätt så!




Kommentarer
Postat av: Carro

söt du är på bilden! och det gick säkert bra på nationella! :)

2010-05-19 @ 16:58:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0