sundayday

har slingat håret, blev ingen större skillnad, men barbieblond är inget jag strävar efter. sitter här med soppa o rostat bröd, var tvungen o laga till något då mami o papi stack till brudparet för bröllopsplanering, pappa ska viga de. lite kul. ska ju på bröllop nästa helg för min syssling som gifter sig. spännande, mitt första riktiga bröllop som jag går på. har varit med en gång när min faster levererade tårta bara haha! ne nu ska jag sätta igång med mitt naprapati-arbete så det blir klart till tisdag! har en hel del arbeten som ska göras nu innan sommaren, men det ska fixas! ikväll ska jag träffa mitt hjärta som jag inte har gjort på hela helgen! längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0