sjuk

det är tisdag, jag är hemma på landet igen, jag mår skit rent ut sagt, huvud&hals värker, + den förbannade bölden, imon blir det doktorn för hela slanten. jag hatar att må dåligt! känns som jag kommer att komma efter i allt! jag orkar inte göra någonting, fast iochförsig så gjorde jag o J klart vårt arbete som vi ska redovisa på torsdag, det gjorde vi när vi slutade, o satt ett par timmar o skrev klart! det var bra gjort av oss! åkte med kära kusin o faster hem. o sitter nu här med 2 panodil iproppade och väntar på maten!


Kommentarer
Postat av: Carro.

vilken tur ni gjorde klart arbetet!!

yes, det är från den du tror ;)



Krya på dig! <3

2010-05-25 @ 19:01:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0