nyssjukan?

..och så fort jag skrev överskriften nös jag.

har nysit konstant hela dagen, näsan bara rinner o ögonen ja de ploppar snart ut.
började dagen med att byta blöja på varandra i klassen (vård&omsorg) efter det blev det tårtkalas.gott! tror jag? smaklökarna gör inte riktigt sitt jobb. stod i regnet o pussade på min pojke, blev dyngsur, kanske orsak till mitt nysande?
1 liten lektion med rep. inför provet hanns med innan jag tog bussen hem, färd till kusin, massera farmor lite, hämta henne, tillbaka till kusin, god mat, god tårta, tror jag? jag blev mätt!! gosade med voffen, helt kär!  nu ligger jag här i soffan o tittar på talang, ska strax pröva mina kläder inför morgondagen, bröllop imon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0