certifiering

första delen avklarad, 2 återstår. kom hem för en stund sen, har suttit och svarat på 100 frågor om anatomi och fysiologi sen 8 imorse, det var inte så svårt som jag trodde, men resultat återstår att se, vilket tar ungefär 3-5 veckor. kommer bli en evig väntan.. vid 12 ska jag tillbaka till skolan och göra palpationer och terapeutiska töjningar, 30 min. efter det ska jag hem hit igen och vid ca 17 ikväll så är det massageprovet! snälla gud var med mig!

nu ska jag plugga på terapeutiska töjningar och lite så vilket kanske inte är det lättaste då jag inte har någon att öva på men jag får tänka att jag har någon där, haha, ska få i mig lite energi också så jag kan klara detta!!


syns kanske inte så mycket, men jag klippte ju mig igår, så det värsta är borta nu!

Kommentarer
Postat av: Carro.

skönt o klippa sig. har bokat tid till i veckan :)



hörde att det gick bra på palperingen (?). gött, grattis! lycka till på nästa del!



haha, farmor trodde hela tiden tills jag skulle gå hem idag att jag var Du :P

2010-05-09 @ 16:25:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0