borta bra men hemma bäst

är hemma, hade väl en bra tid i danmark med mycket lärande, långa arbetsdagar, ja en smak på arbetslivet helt enkelt. är detta verkligen något jag vill jobba med?.. jag är hemma nu, jag kom hem i fredagskväll och begav mig till lyan där jag lämnade mina saker, mitt hjärta kom och vi drog hem till honom och mös. lördag så åkte vi hem till mig och även då bara mös vi och idag har vi käkat grillat och nu sitter jag i lyan igen, har packat upp mina saker, slängt in i tvättmaskinen och hoppas på att hjärtat kommer hit ikväll igen, med tanke på att min sambo är påväg hem från DK idag och hon vill såklart hem så skulle jag fått sova själv och det har jag ju inte gjort på ett bra tag vill jag ju säga därför hade det ju varit bra om han hade kunnat komma hit . jajemen, har en hel del och göra i veckan så får se hur mycket jag har tid att blogga, vi får se helt enkelt ;)


Kommentarer
Postat av: carro sambooo

men imorgon ses vi fisen :D:D

2010-05-03 @ 12:32:20
Postat av: Lauritsmargit

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-01-07 @ 20:13:13
URL: http://lauritsmargit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0