off we go to Egyptia

detta blir nog mitt sista inlägg innan jag åker, med tanke på att jag åker om ca 4,5h. nu ska jag kolla klart på spårlöst,ringa min pojke för att höra hans fina röst,  därefter ska jag in i duschen, lägga mig i sängen för någon timmes sömn, gå upp vid 2 inatt, klä på mig, sätta mig i bilen, slumra till på mammas axel, vakna upp i malmö, ta ut resväskan, checka in på flygplatsen, ta mig ut till flyget, sätta mig helt uppe i varv o känna pirret i magen när vi lyfter o känna att nu är vi på väg.. något vi väntat på länge, något som behövs efter allt som hänt..

Christoffer, jag vet att du läser min blogg och jag vet att du vet att jag älskar dig o saknar dig o längtar tills vi ses när jag kommer hem igen!! all min kärlek till dig hjärtat!

mina fina vänner, ni är underbara!

PUSSSS PÅ ALLA FINA, NU STICKER JAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0