monday

har vart på 3 olika gym idag, till sist bokade jag och sambo provträning med instruktör på actic (nautilus) , och ska även nog boka in ett gratis afropass till på torsdag för att se ifall detta passar oss. därefter har vi solat, fräknarna tittar fram numera från att de legat i ide nu i vinter. haha.. fick med mig ett par solisar o lite toffsar hem idag, var meningen att jag skulle köpa mig en ansiktscreme men då det fanns så många att välja på så kunde jag inte bestämma mig  så jag sket i det haha.  nu sitter jag här med nudlar i magen, ska skriva mitt mail till DK, plugga och kolla på hollywoodfruarna sen väntas sovning för min del. lång dag imorgon. muskelanatomi och töjningar hela dagen lång!

inte lite nyvaken bild på mig o min man


Kommentarer
Postat av: carro

härlig bild på er! men hur ofta fotar ni egentligen!? haha..

2010-03-08 @ 21:53:23
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0