sommarlov?

tråkig blogg, tråkig bloggerska, det är jag det, har nämligen inget roligt alls att skriva här, jag jobbar, pluggar & kör, det är min "sommar", inget lov här inte. kommer inte vara utvilad till skolan börjar känner jag.. ja, vad har jag gjort idag? jag har jobbat, kört & ska plugga nu!

imon blir det utbildning iallafall, inget midsommarfirande för min del heller skulle jag tro, jobbar midsommardagen, tråkigt.. tusan i havet vad jag bara vill strejka..men jag är glad över att jag har sommarjobb, för hur jäkla uttråkad hade jag inte förra sommaren när alla andra jobbade?

nu, fram med teorin!




Kommentarer
Postat av: Carro

så sant att du hade! var glad att du har jobb! (även om de kanske inte är så kul att jobba på midsommardagen :( )



miss you babe! <3

2010-06-21 @ 21:29:05
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0