PISSED

vad ska man säga, jag är pissed off!! fick ju en lägenhet, jag skrev det ju här att den blev min, de ringde och berättade att den var min. de ringde till mig eftersom att de förstod att det var jag som skulle bo där även fast det var mamma som skulle hyra den för hennes poäng.. NU någon vecka senare ringer de igen, Ni får tyvärr inte lägenheten pga att jag är 18 år och då måste man hyra själv.. WTF? kunde de inte sagt det från början då innan de sa till oss att vi fick lägenheten?! ibland undrar man fan hur folk tänker och i det här fallet verkar de inte ha tänkt överhuvudtaget!! som sagt PISSED OFF!

hoppas folk någongång kan lära sig tänka! får ha kvar denna lägenheten, börjar trivas här men den känns för långt bort. letar vidare...




Kommentarer
Postat av: Carro

Fan va stööört! Ni skulle typ inte sagt att de va du som skulle bo där!!!

2010-07-27 @ 18:51:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

ja men typ alla gör ju så ju!! Så jäkla orättvist! :( Hoppas ni hittar nåt annat!

2010-07-27 @ 19:41:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0